PRO PLUS je vodilna medijska hiša, ki že 20 let zavzema pomembno mesto v slovenskem medijskem prostoru.

Na televizijskem področju nove trende ustvarja z najbolj gledanima programoma POP TV in Kanal A ter tematskimi televizijskimi programi BRIO, KINO in OTO. Pomembno vlogo pa igra tudi na spletu, kjer nove mejnike postavlja s 24ur.com, najbolj brano spletno stranjo v Sloveniji, 7 specializiranimi spletnimi portali ter prvo slovensko spletno videoteko VOYO.

POSLANSTVO

Naše poslanstvo sledi željam naših gledalcev in bralcev. Zato vse svoje delovanje usmerjamo v ustvarjanje medijskih vsebin, ki slovenskemu občinstvu ponujajo kakovostno zabavo in kredibilne informacije. Z uspešno domačo televizijsko produkcijo in zanimivimi spletnimi vsebinami želimo vsak dan znova ne le zadostiti, temveč tudi preseči želje in zahteve slovenske medijske javnosti ter ponuditi širok spekter kakovostnih vsebin za vse okuse.

VIZIJA

Vsak dan želimo biti boljši kot včeraj. Tako naša vizija ni usmerjena le v ohranjanje vodilnega položaja na slovenskem medijskem trgu, temveč v doseganje in preseganje novih mejnikov. Delujemo v sedanjosti, a naše misli so nenehno usmerjene v prihodnost, v postavljanje novih medijskih trendov in vsebin, ki bodo še naprej navduševale, zabavale in presenečale slovensko občinstvo.

VREDNOTE

Glavno vodilo našega delovanja lahko strnimo v eno samo besedo: odličnost. To je vrednota, ki nas usmerja na vseh področjih, od ustvarjanja medijskih vsebin in preseganja pričakovanj gledalcev, do izbire zaposlenih in negovanja medsebojnih odnosov. Najsi gre za zabavo in informiranje preko naših vsebin, za odnose z našimi poslovnimi partnerji, za grajenje internega vzdušja ali za naše poslovne rezultate, povsod želimo biti nič manj kot odlični. Obenem nenehno spodbujamo sveže ideje in ustvarjalnost, ki postavlja temelj naši rasti in napredku. Kot medijska hiša se zavedamo vpliva, ki ga imajo naše vsebine na slovenski javni prostor, zato eno naših glavnih vrednot tudi predstavlja odgovornost – do vseh in vsega, kar nas obdaja.