Medijska hiša PRO PLUS je bila ustanovljena leta 1995, kot skupna družba dveh slovenskih televizij in družbe Central European Media Enterprises (CME), evropske medijske korporacije ter ene prvih vlagateljic v lokalne komercialne televizijske projekte v Srednji in Vzhodni Evropi. Mednarodna vpetost družbe PRO PLUS v skupini CME ji omogoča razvoj v skladu z zadnjimi tehnološkimi in programskimi trendi širšega mednarodnega medijskega prostora.

Po novostih in uspehih se leto pozna

  • 15. december 1995

    Družba PRO PLUS začne predvajati komercialni televizijski program POP TV.

  • 1996

    POP TV postane najbolj gledan televizijski program v Sloveniji z neodvisnim in verodostojnim informativnim programom ter bogato izbiro tujih oddaj.

  • 1997

    Oktobra PRO PLUS začne predvajati televizijski program z imenom Gajba TV.

    POP TV prvič predvaja finale prireditve Miss Slovenija, tekmovanje za Miss sveta in podelitev nagrad za dosežke na področju medijev (Viktorji).

  • 1998

    Informativna oddaja 24UR dobi novo podobo in se pričenja 15 minut prej (ob 19.15).

    POP TV organizira obisk Esmeralde (Leticie Calderon) v Sloveniji.

  • 1999

    PRO PLUS lansira dnevni spletni časopis 24ur.com

    Serija TV Dober dan na POP TV takoj postane velika uspešnica.

  • 2000

    Oktobra se POP TV združi s Kanalom A, najstarejšim in drugim najbolj gledanim komercialnim televizijskim programom v Sloveniji, ki je bil ustanovljen leta 1991.

    Na POP TV pride kviz Lepo je biti milijonar, ki postane najbolj popularna zabavna oddaja v Sloveniji.

  • 2001

    Kanal A začne predvajati prvo zabavno informativno oddajo tabloidnega tipa v Sloveniji – Ekstra magazin.

    POP TV začne predvajati novo informativno oddajo Preverjeno!, ki nemudoma spremeni tradicionalne navade gledanja informativnih oddaj na javni televiziji.

  • 2002

    POP TV in Kanal A prenašata tekme Svetovnega nogometnega prvenstva 2002.

    POP TV začne predvajati novo informativno oddajo Trenja.

    Oddaja Popstars na Kanalu A postane hit leta.

  • 2003

    Informativna oddaja 24UR se uspešno podaljša na eno uro.

  • 2004

    Začne se predvajati domača humoristična oddaja Naša mala klinika.

    Pojavi se nova resničnostna oddaja Sanjski moški.

    Nova oddaja E+ na Kanalu A poroča o dogajanju na slovenski sceni.

  • 2005

    Na POP TV se predvaja resničnostna oddaja Sanjska ženska.

    Prvič se pojavi interaktivna resničnostna oddaja BAR.

    Predvajati se začne nagradna igra Vzemi ali pusti.

  • 2006

    Uspešni resničnostni oddaji Sanjska ženska in BAR na POP TV doživita drugo sezono.

    Na POP TV se začne predvajati zabavna tedenska oddaja Raketa pod kozolcem.

    Kanal A prenaša tekme Svetovnega nogometnega prvenstva 2006.

    Lansirana je domača oddaja Dirka.

  • 2007

    Na Kanalu A se začne predvajati resničnostni šov Big Brother.

    Glavni informativni oddaji se na POP TV pridružijo še večerna poročila 24UR ZVEČER.

    Kanal A dobi svoj informativni program in predvajati se začne SVET, prva večerna poročila slovenskih televizij.

    V živo se začnejo predvajati dirke MOTO GP.

    Na POP TV pride prvi resničnostni šov v naravi Kmetija.

    Začne se predvajanje zabavne oddaje As ti tud not padu?! na POP TV.

  • 2008

    Resničnostni oddaji Big Brother na Kanalu A in Kmetija na POP TV predstavita novi sezoni.

    Informativnim oddajam na POP TV se pridružijo še popoldanska poročila 24UR POPOLDNE.

    Na POP TV se začne predvajati kuharska oddaja DESETKA.

    Začne se predvajanje posebnih vremenskih poročil 24UR VREME na POP TV.

    Na Kanalu A spremljamo humoristično serijo Svingerji.

    Predvajati se začne zabavna oddaja TV Tuba.

    Na POP TV pride humoristična oddaja Lepo je biti sosed.

  • 2009

    Na Kanalu A se začneta predvajati športni oddaji Gremo na smuči in Avtosteron ter zabavna oddaja Ljubo doma.

    Lansiran je spletni portal Vizita.si.

    Pojavi se Poptv.si – nova podoba prve nelinerane televizije.

    Lansirana je tudi prva linearna televizija maxtv.si.

    Na Kanalu A se začne prenos tekem Lige prvakov.

    Na POP TV se predvaja resničnostna oddaja Kmetija slavnih.

    Začne se predvajanje kuharske oddaje Ljubezen skozi želodec na POP TV.

    Slovenski gledalci med vsemi televizijskimi programi v Sloveniji najbolj zaupajo programu POP TV, ki dobi priznanje Trusted Brand 2009.

  • 2010

    Lansirani so spletni portali Moškisvet.com, Dominvrt.si, Osvajalec.si in 321gremo.si.

    Na POP TV se začneta predvajati resničnostna šova Slovenija ima talent in Big Brother slavnih.

    V slovenski televizijski prostor je lansiran nov televizijski program POP BRIO.

    Informativnim oddajam na POP TV se pridruži še 24UR OB ENIH.

    Na Kanalu A se začneta predvajati zabavna oddaja Zvezda pokra in športna oddaja Avto.info.

    Uvede se storitev video na zahtevo (S-VOD) – POP PLUS.

    Na POP BRIO se začne predvajati resničnostna oddaja Supermodel Slovenije.

  • 2011

    POP TV je že četrto leto zapored po izboru gledalcev med televizijami najbolj zaupanja vredna blagovna znamka (Trusted Brand 2011).

    POP TV predvaja nov spretnostni šov Minuta do zmage, novo humoristično nanizanko Trdoglavci, novo sezono talent šova Slovenija ima talent in resničnostnega šova v naravi Kmetija išče lastnika. Informativno uredništvo pripravi tudi projekt Volitve 2011.

    Kanal A je obogatil informativni program s tedensko pogovorno oddajo SVET: POVEČAVA, športni program z novo sezono spektakularne UEFA Lige prvakov in s prenosi kraljevega Moto GP. Z gledalci je nova športna oddaja Volan.

    Informativni program POP TV in Kanal A uspešno uresničuje strategijo pri upeljavi in uporabi najsodobnejših tehnologij in orodij, ki uporabnikom omogočajo neposredno sooblikovanje programa. POP TV je med predvolilnimi soočenji kot prvi v Sloveniji omogočil gledalcem, da so dogajanje v studiju kometirali na družbenem omrežju Twitter.

    Lansiran je spletni portali Okusno.je, 24ur.com je z uporabniki v novi podobi.

    Spletni portal 24ur.com je na mobilnih napravah na voljo tudi v obliki brezplačne aplikacije, saj je razvoju in implementaciji lastne aplikacije za iPhone in iPad sledila tudi aplikacija za najbolje prodajani operacijski sistem na svetu Android.

    Razvoju brezplačne aplikacije 24ur.com je sledil še razvoj aplikacij za dva specializirana spletna portala; Moškisvet.com in Zadovoljna.si.

    Zaživi nadgrajen  S-VOD (naročniški video na zahtevo) VOYO. Osebna zakladnica video vsebin domače produkcije (POP TV, Kanal A, POP NON STOP), tujih filmov, serij in športnih prenosov, ekskluzivnih vsebin resničnostnih šovov, koncertov. Uporabnikom omogoča, da video vsebine izberejo sami, jih pogledajo kadarkoli in kjerkoli. Na prenosnem računalniku , na televiziji.

    Obstoječim aplikacijam za iPad in iPhone podjetja PRO PLUS se je pridružila še aplikacija VOYO, ki vse prednosti te spletne storitve prenese na "jabolčni" telefon in tablico.

    PRO PLUS lansira prvi slovenski naročniški paket POP  NON STOP. Ta ponuja šest programov: POP KINO, POP KINO2, POP BRIO, POP FANI, POP OTO in POP SPOT. POP BRIO predvaja premierno igrano slovensko dramo Na Terapiji.

    Ena ključnih vrednot in strateških usmeritev podjetja PRO PLUS je še naprej družbena odgovornost. Podporo udejanja z brezplačnim oglaševanjem, humanitarnimi oddajami, donacijami, dobrodelnimi projekti (Mož iz Manče, »Z majhnimi koraki za velik cilj«), medijskimi sponzorstvi, vključevanju zaposlenih v projekte širše (Očistimo  Slovenijo v enem dnevu), s spodbujanjem k okolju prijaznem ravnanju (Ekološki teden).

  • 2012

    POP TV je že peto leto zapored po izboru gledalcev med televizijami najbolj zaupanja vredna blagovna znamka (Trusted Brand 2012).

    POP TV predvaja nov resničnostni šov X-Factor, novo humoristično nanizanko Čista desetka, novo mednarodno igro Eurojackpot, z jesenjo nov resničnostni šov Gostilna išče šefa in novo dokumentarno oddajo Okoli sveta do srca.

    24UR spet premika meje. Z gledalci je jeseni posodobljena in obogatena vremenska napoved v najsodobnejši tehnologiji. Posodobljen je tudi osrednji studio z najnovejšo televizijsko t.i. »touchscreen« tehnologijo.

    Informativno uredništvo 24UR pripravi tudi projekt predsedniške volitve. Novost soočenj je mnenje uporabnikov družbenih omrežij, ki so z novo analitično platformo PerceptionAnalytics prvič v Sloveniji v živo predstavljena kot kazalci javnega mnenja. Rezultat je izražen v obliki političnega indeksa.

    Prenosi motociklističnih dirk so na Kanalu A in VOYO obogateni z možnostjo spremljanja vseh treh razredov.

    VOYO je na voljo na vseh napraveh - na osebnem računalniku, kot aplikacija na pametnih telefonih in tabličnih računalnikih za najbolj priljubljene mobilne operacijske sisteme iOS, android in Windows Phone, poleg tega pa jeVOYO aplikacija na voljo tudi za pametne televizorje Phillips in Samsung. VOYO knjižica je tudi vsebinsko bogatejša, ekskuzivno so med drugim na voljo tudi športni prenosi Ski kros.

    Razvoju brezplačne aplikacije 24ur.com je sledil še razvoj mobilnih aplikacij za izbrane portale. Za operacijski sistem iOS (aplikacije za 24ur.com, VOYO, Moškisvet.com, Zadovoljna.si), android (aplikacije za 24ur.com, VOYO) in windows (aplikacije za 24ur.com in VOYO). Mobilne spletne strani so na voljo za portale 24ur.com, Bibaleze.si, Okusno.je, Moškisvet.com, Zadovoljna.si ter Dominvrt.si.

    Ena ključnih vrednot in strateških usmeritev podjetja PRO PLUS je še naprej družbena odgovornost. Podporo udejanja z brezplačnim oglaševanjem, humanitarnimi oddajami, donacijami, medijskimi sponzorstvi in dobrodelnimi projekti. PRO PLUS tako že drugič izvede dobrodelno akcijo »Z majhnimi koraki za velik cilj«.

  • 2013

    Leto 2013 bo medijski hiši PRO PLUS ostalo v spominu z najmočnejšo in najštevilnejšo domačo produkcijo doslej.

    POP TV ob bok najbolj gledanega šova Slovenija ima talent (3. sezona) postavi lasten format razvedrilne oddaje Vid in Pero šov, ki se uspešno nadaljuje jeseni. Spomladi predvaja novo kuharsko oddajo Ana kuha in oddajo Pozor, priden pes, ki se uspešno z novima sezonama nadaljujeta tudi jeseni. Kuharsko obarvani pa sta prav tako oddaji Zabeljeno po ameriško in Okusi brez meja. Jesen na POP TV zaznamujeta dva uspešna hišna formata - najbolj začinjen resničnostni šov Gostilna išče šefa (2. sezona) in nova oddaja Je bella cesta.

    Kanal A jeseni predvaja nov resničnostni šov Top 4 s Tjašo Kokalj. Nadaljuje pa s prenosi motociklističnih dirk MOTO GP.

    Medijska hiša PRO PLUS je jesen 2013 okronala z novim projektom, v katerem najbolj znane televizijske obraze predstavlja v drugačni podobi in luči, kot so jih gledalci vajeni na TV zaslonih. Nastal je projekt, ki so ga poimenovali Več kot slika. V akciji ''Ker hočemo odgovore'' pa so prejeli kar več kot 1500 vprašanj za novinarje 24UR, ki so odkrito spregovorili o številnih temah.

    VOYO nadaljuje z rastjo naročnikov, v Slovenijo pa je samo mesec po premieri v ZDA pripeljal najbolj uspešno serijo na svetu House of Cards. Naročnikom vsak mesec poleg redne vsebinske ponudbe filmov, serij, telenovel in risank ponuja ekskluzivne videovsebine, kot so Gostilna išče šefa V ŽIVO 24/7, neposredni športni prenosi in ter predogledi in zgodbe iz zakulisja domačih uspešnic. Število obiskovalcev raste tudi na spletnih portalih. Tematski programi BRIO, OTO in KINO pa utrjujejo svoj položaj med manjšimi televizijami.

    Ena ključnih vrednot in strateških usmeritev podjetja PRO PLUS je še naprej družbena odgovornost. Podporo udejanja z brezplačnim oglaševanjem, humanitarnimi oddajami, donacijami, medijskimi sponzorstvi in dobrodelnimi projekti. PRO PLUS tako že tretjič izvede dobrodelno akcijo »Mali koraki za velik cilj«. V znamenju dobrodelnosti pa je minila tudi finalna oddaja 2. sezone Vid in Pero šova, saj je bila v celoti posvečena UNICEF-u. Na pomoč so jima priskočili številni znani obrazi, ki so sprejemali klice gledalcev.

    POP TV pa je že šesto leto zapored po izboru gledalcev med televizijami najbolj zaupanja vredna blagovna znamka (Trusted Brand 2013).

     

  • 2014

    Leto 2014 na PRO PLUS v znamenju NOVOSTI

    POP TV je pomlad začela s številnimi novimi oddajami. Prva med njimi je bila MAMIN DAN. Srede zvečer so pod taktirko režiserja Matevža Luzarja navduševale številne. Po zelo uspešnih prvih dveh sezonah oddaj ANA KUHA je ob nedeljah spet razveseljevala kuharica Ana Žontar Kristanc. Ob sobotah pa tretja sezona oddaje POZOR, PRIDEN PES! Kuharsko obarvani sta bili pomladi v tem letu še oddaja SKRITI ŠEF  in oddaja OKUSI BREZ MEJA.

    VID IN PERO ŠOV je bil od začetka  marca na sporedu s tretjo sezono. V nedeljo, 30. marca pa se je na POP TV začel popolnoma nov šov ZNAN OBRAZ IMA SVOJ GLAS, ki je bil od prve oddaje prva izbira Slovencev pred ekrani in v njihovih srcih. Klemen Slakonja pa je pomlad začinil z drugo sezono JE BELLE CESTE.

    Od pomladi je postal informativni program bogatejši za popolnoma novo oddajo EPILOG.

    GOSTILNA IŠČE ŠEFA je z novo, tretjo sezono začel jeseni, tokrat z najvišjo nagrado doslej 100.000 EUR. Za uspešen zaključek leta  je poskrbel šov SLOVENIJA IMA TALENT, ki je s četrto sezono poskrbel ponovno za spektakularne nedelje. Ob sobotah pa sta gledalce razveselila še dva nova formata GORAZDOVA SLAŠČIČARNA in VRTIČKANJE. Jeseni se je, tokrat na POP TV, uspešno zaključila tudi  druga sezona resničnostnega šova TOP 4 s Tjašo Kokalj.

    Kanal A je začel  25. avgusta  z oddajanjem v PRENOVLJENI PODOBI. Novo in svežo podobo pa so v zelo kratkem času gledalci vzeli za svojo. Oddaja SVET se z novo grafično podobo Kanalu A pridruži 15. septembra. Nadaljujejo se prenosi motociklističnih dirk MOTO GP.

    VOYO nadaljuje z rastjo naročnikov. V letu 2014 pa predstavi veliko nadgradnjo: programi POP TV, Kanal A, KINO, BRIO in OTO so z gledalci kjer koli in kadar koli na VOYO – v živo in tudi z 7-dnevnim časovnim zamikom.

    Ena ključnih vrednot in strateških usmeritev podjetja PRO PLUS je še naprej družbena odgovornost. Podporo udejanja z brezplačnim oglaševanjem, humanitarnimi oddajami, donacijami, medijskimi sponzorstvi in dobrodelnimi projekti. PRO PLUS že četrtič izvede dobrodelno akcijo »Mali koraki za velik cilj«. Akcija se je zaključila z najvišjim odzivom doslej. POP TV pa je že sedmo leto zapored po izboru gledalcev med televizijami najbolj zaupanja vredna blagovna znamka (Trusted Brand 2014).

     

  • 2015

    Leto 2015 na PRO PLUS z rekordno domačo produkcijo!

    POP TV je pomlad začel udarno, z drugo sezono šova ZNAN OBRAZ IMA SVOJ GLAS in voditeljem Denisom Avdičem. Šov je ob nedeljah ponovno podiral rekorde gledanosti in s svojo dobrodelnostjo navduševal vse generacije.  Ponedeljki na POP TV pa so postali sinonim za oddajo DAN NAJLEPŠIH SANJ. Z voditeljem Petrom Polesom je ekipa uresničevala želje in postala s prvo oddajo ob ponedeljkih prvi izbira gledalcev. Pomladi pa smo iskali tudi popolni par v oddaji POPOLNA POROKA in vsako soboto zvečer pričarali romantično vzdušje.

    Tudi Slovenija je dobila MASTERCHEF SLOVENIJA in pomladi na POP TV posrbela za napete kuharske dvoboje. GOSTILNA IŠČE ŠEFA je z novo, četrto sezono začel jeseni, tokrat z najvišjo nagrado doslej 100.000 EUR in avto ter številnimi vsebinskimi zapleti. Ob nedeljah pa je se je v sam vrh gledanosti zavihtela nova sezona šova SLOVENIJA IMA TALENT, ki je z novim žirantom Ladom Bizovičarjem zabavala vse generacije.

    NA ŽARU Z LADOM BIZOVIČARJEM je pozno jeseni na POP TV postregel s popolnoma novim formatom, kjer se je Lado Bizovičar poklonil Janu Plestenjaku in samemu sebi. V letu 2016 so na POP TV predvajali še dve predstavi. Vse pa so dosegle rekordne podatke gledanosti in se zavihtele med top 5 oddaj leta 2015. Slovenci pa smo jeseni postali bogati tudi za popolnoma novo domačo serijo USODNO VINO, ki je na POP TV med tednom iz vinogradov z odlično igralsko zasedbo poskrbela za dinamične večere in postavil nove mejnike v slovenski produkciji.

    TOP 4 S Tjašo Kokalj je jeseni z resničnostim šovom iskal uspešne poslovne ženske. Pomladanska oddaja VRTIČKANJE ter jesenki kuharski poslastici POLONA GA ŽGE in ZDRAVO, TEREZA pa so poskrbeli za piko na i najbogatejši produkciji v zgodovini POP TV.

    POP TV je z oddajama PREVERJENO in EPILOG ter najbolj gledano dnevno informativno oddajo 24UR še naprej postavljaj mejnike in standarde poročanja. 24UR je gledalce razveselil tudi z novo sobotno rubriko 24UR: Inšpektor.

    Kanal A nadaljuje se prenosi motociklističnih dirk MOTO GP. Športno vzdušje pa nadaljuje tudi s prenosi tekem LIGE PRVAKOV, LIGE EVRIPA in PRVE LIGE TELEKOMA SLOVENIJE.


    Pomladi gledalcem postreže z najbolj kontraverznim šovom vseh časov BIG BROTHER in z voditeljico Ano Marijo Mitič poskrbi, da je bilo na televiziji vse prej kot pa dolgočasno.

    Ena ključnih vrednot in strateških usmeritev podjetja PRO PLUS je še naprej družbena odgovornost. Podporo udejanja z brezplačnim oglaševanjem, humanitarnimi oddajami, donacijami, medijskimi sponzorstvi in dobrodelnimi projekti. PRO PLUS že petič izvede dobrodelno akcijo »Mali koraki za velik cilj«. POP TV pa je že osmo leto zapored po izboru gledalcev med televizijami najbolj zaupanja vredna blagovna znamka (Trusted Brand 2015).